Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

27 mai 2009

Caesar la 4 luni



Astazi, 26 mai, a implinit puisorul nostru 4 luni. Cu ocazia asta postez un filmulet si cateva poze. Am fost cam ocupata in ultimul timp si nu am mai ajuns sa scriu, dar curand voi recupera.
In data de 24 mai a fost prima data cand Caesar a primit ceva de mancare inafara de lapte de la san si ceai de tei. La inceput nu i-a placut, dar ulterior nu mai vroia sa se opreasca din mancat. L-am inregistrat pe video iar mama cand l-a vazut a fost de parere ca i-am dat foarte mult deodata avand in vedere ca stomacelul lui nu a digerat pana acum decat laptic. Am sa ii urmez sfatul mamei si am sa ii dau mai putin de mancare pe viitor. E totusi micut...
Intentia mea era sa il hranesc numai cu laptic pana la 6 luni, dar in ultimul timp imi cerea de mancare atat de des, incat nu faceam altceva decat sa alaptez toata ziua, din ora in ora.
Maine mergem din nou la vaccin...ooof...mi-e groaza cand ma gandesc! Sper sa reactioneze la fel de bine ca si data trecuta.

Iata si imaginile cu ingerasul nostru: