Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

15 februarie 2010

LA MEDIC

Nu am ajuns sa scriu ca in 11 februarie am fost cu Caesar la un control medical, deoarece de curand a implinit un anisor. Era si timpul sa il vada un pediatru, nu a fost consultat de la 3 luni cred.
Inainte de a-l vedea medicul, l-a cantarit si l-a masurat moasa, iar rezultatul a fost urmatorul: 10,890 kg si 84 cm. La greutate sta perfect, exact cum trebuie, dar la lungime depaseste media cu mult :-) Pai cum sa nu fie lung daca Gyury are 1,98 m si eu 1,71 m?
Cand am ajuns fata in fata cu pediatrul l-am rugat sa il consulte f. atent. Asa a si facut. Nu i-a gasit nici un defect puiutului. Am stiut eu ca e perfect! :-))

I s-a administrat si vaccinul de un an, din nou in ambele picioruse saracutul :-(
A fost acelasi vaccin pe care l-a primit la 3 si apoi la 4 luni si jumatate, asa ca nu imi faceam probleme ca o sa ii cresca temperatura, deoarece nici atunci nu i-a crescut. Dar ce sa vezi?!? A facut 39,3 febra in seara aceea. Am fost disperata, Caesar nu a avut niciodata nici un fel de probleme! I-am pus supozitoare cu Paracetamol din 4 in 4 ore, am avut grija sa il hidratez bine, dar febra i-a trecut abia dupa 2 zile. Saracutul de el! Si totusi era atat de vioi...mai irascibil decat de obicei, dar plin de energie.

Acum se simte bine soarele meu si asta e cel mai important!