Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

26 mai 2008

ANUNT IMPORTANT!!!

Banuielile mele au fost fondate!
Greturi, stari de ameteala, oboseala....DA, sunt insarcinata! :-)
Nici nu pot descrie ce simt...E o senzatie ciudata, parca e ireal! Chiar mi se intampla mie asta? Voi deveni mamica? Nu imi vine sa cred...

Menstruatia trebuia sa imi vina cel tarziu in 20 mai. "Simptome premenstruale" am avut, dar....nimic mai mult.
Primul test de sarcina mi l-am facut joi, in 22 mai, inainte de a pleca la servici. Rezultatul a fost pozitiv, adica 2 linii, dar una dintre linii era mai slaba decat cealalta. Ca sa fiu sigura, am repetat testul de inca 4 ori si tot pozitiv a iesit! Am inceput sa tremur, sa transpir, sa ma plimb dintr-o parte in alta a incaperii...Doamne, ce sentiment...incredibil!
Am hotarat sa nu ii spun nimic iubitului meu pana de ziua lui care va fi la sfarsitul acestei saptamani. Dar credeti ca am putut? Deja joi seara i-am spus "cred -subliniez cred- ca vom avea un copil", la care el a inceput sa zambeasca, sa rada, sa ma imbratiseze, sa ma sarute...S-a bucurat f. mult.
Eu am o foarte stransa legatura cu parintii mei, asa ca am vrut sa ii instiintez si pe ei, desi e devreme (acum am intrat in saptamana a 6-a de sarcina). Amandoi s-au bucurat nespus.

Parca numai eu sunt cea inconstienta. Si eu ma bucur, bineinteles, imi doresc un copil cu iubitul meu, cum sa nu? Dar in acelasi timp ma simt atat de speriata si de panicata...Oare cum va fi? Oare sunt pregatita pentru acest pas? Oare sunt destul de responsabila? Pot sa educ un copil? Stiu sa am grija de el? Mii si mii de intrebari imi rasuna in minte...
Ma gandesc si la tot ce mananc pentru ca mai asta mi-ar lipsi acum: sa ma ingras. Din fericire nu am pofte, ci mi-e doar rau. Nici mancarea care pana acum imi placea nu ma mai incanta.

Cam asta e situatia de fata. Doamne ajuta sa fie bine!

Voi, cei care cititi aceste randuri, aveti copii? Cum e? Cum va descurcati?