Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

13 mai 2008

Mult timp

Ce repede trece timpul, nu imi vine sa cred ca nu am mai scris pe blog de 3 saptamani!
Dar am avut o perioada f. dificila....am fost si in concediu medical 1 saptamana (racita cobza), am avut si enorm de mult de lucru la servici in celelalte 2 saptamani, asa ca pur si simplu nu am ajuns sa mai "trec" si pe aici!

Cu kilogramele stau cam tot la fel (SPER!!!), nu m-am mai cantarit din 28 aprilie. Am tinut regim disociat cateva zile, dar nu am putut sa merg pana la capat pentru ca am renuntat si la tigari in acceasi perioada.
Poate stiti si voi cum e cand incerci sa te lasi de fumat, ca iti vin tot felul de "pofte" ciudate si ai manca non-stop. Ei, asa mi-a fost si mie. Nu am mai fumat nici o tigara de vreo 2 saptamani, dar ma gandesc la asta in fiecare zi. Nu am fumat pentru ca nu am avut tigari si nici nu am vrut sa imi cumpar. Dar am devenit foarte irascibila si ma gandeam tot timpul cum ar fi sa "trag un fum". Asa ca ieri mi-am cumparat un pachet. Deja din magazin imi imaginam cum o sa ajung acasa, o sa beau o cafea cu lapte si o sa fumez o tigara. Dar culmea! Cand am ajuns acasa, stiind ca acum AM tigari daca imi doresc, mi-a trecut pofta. Pachetul e in continuare nedesfacut.

Mai am inca un lucru la care ma gandesc: de cateva zile mi-e rau si greata mai tot timpul, nu stiu daca nu cumva sunt insarcinata! Anticonceptionale nu mai iau de multi ani, pentru ca am luat o perioada si m-am ingrasat. Imi doresc un copil, dar parca nu chiar acum...Tare mult mi-as dori sa ma scap de cel putin 10-15 kg inainte! Altfel....cat ma fac?!? Menstruatia trebuie sa imi vina saptamana viitoare si sper sa nu am surprize.

Si inca un lucru care ma "streseaza" e ca am inceput niste cursuri la fara frecventa si am examen poimaine, adica joi. Problema e ca nu am ce sa invat, pentru ca subiectele sa bazeaza pe cunostintele dobandite pana in prezent...

Revin pe blog cat mai curand posibil.
Aveti grija de voi!