Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

10 iulie 2008

Schimbari

Iubi meu mai este angajat inca 30 de zile, dupa care ii expira contractul.
Ma bucur atat de mult ca nu o sa mai lucreze in acel loc! As minti sa spun ca nu imi fac probleme in legatura cu situatia financiara pe care o s-o avem peste cateva luni, dar sunt pozitiva si STIU ca ne vom descurca f. bine chiar si cu un singur salariu. Un alt avantaj va fi ca vom avea amandoi grija de bebe, vom sta acasa impreuna.

In legatura cu sarcina....nu stiu ce sa spun. Burtica nu prea mi-a crescut, am slabit cateva kg, pofta de mancare nu am....sper doar sa fie totul ok. Din pacate nu am posibilitatea sa merg inca la un eco, dar o sa o fac cat mai curand posibil, pentru ca imi fac deja griji.

Cam asta e situatia in momentul de fata. Astazi trebuie sa lucrez cel putin 12 ore si nu stiu cum voi rezista.