Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

04 iulie 2008

Inca 2 saptamani

Concediul se apropie cu pasi repezi, iubi meu si cu mine mai avem doar 2 saptamani de servici. Nu mai am rabdare, parca zilele trec din ce in ce mai greu.
O problema mare am cu hainele, nu prea am pantaloni. Nu mai intru decat intr-o singura pereche de blugi (desi inca nu am crescut deloc in greutate) si doar nu o sa pot umbla in blugi toata vara! Adevarul este ca nici nu stiu ce haine sa imi cumpar! Nu vreau nici sa arunc o gramada de bani pe ele pentru ca ulterior sa nu le mai pot folosi...
Abia astept sa stau la aer, la soare, inconjurata de cei ce imi sunt cei mai dragi in lumea asta: iubi meu, parintii mei scumpi si bunica! Bineinteles, sa nu uitam de bebele din burtica :-) Anul viitor o sa fim impreuna cu totii! Ce frumos...

In momentul acesta sunt la servici, mai stau 3 ore, iar apoi mergem la colindat de magazine. D. vrea sa isi cumpere o pereche de pantaloni 3/4 si o pereche de slapi daca tot e vara ;-)

Incep parca sa ma simt din nou mai bine, in schimb sunt foarte obosita si din pacate irascibila cam des. Trebuie sa ma straduiesc sa vad mai intai partea pozitiva a lucrurilor si sa ignor ce e mai putin bun, altfel il supar si pe bebe...

Cam atat pt. azi, am mult de lucru.