Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

25 iunie 2008

Din ce in ce mai rau

Nu stiu cat mai rezist...E cumplit! Greturile astea ma dispera! Sunt din ce in ce mai sensibila si la mirosuri, pasta de dinti are gust de spray de tantari, apa e amara, nu suport mirosul de ulei prajit...NIMIC din ce mananc nu imi cade bine. Carnea nu imi mai place, legumele nu mi-au placut niciodata, fructele sunt ori prea acre ori prea dulci, nimic nu mai e bun.
Pana acum am reusit sa ma abtin si sa nu vomit, dar daca tot asa ma voi simti...Nu voi mai rezista mult.
Intr-un fel ma bucur ca nu am pofte si ca nu mananc mult, dar m-am saturat sa ma simt atat de rau. Am intrat in saptamana a 10-a, oare cand imi va fi mai bine?
Cred ca am fetita, am auzit ca fetitele creeaza "probleme" de genul asta. Vom vedea la eco peste cateva saptamani :-)