Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

03 iunie 2008

Incet dar sigur...

...mi se vindeca locul din care mi-a extras maseaua saptamana trecuta.
Am fost azi la un control si mi-a spus ca rana s-a vindecat frumos. Mi-a pus putin antibiotic acolo, pe care trebuie sa il tin pana deseara si...cam atat.

A fost ziua iubitului meu duminica, dar nu am avut musafiri. Dimineata pe la 11 au sunat mama, tata si mama-mare (bunica din partea tatalui) sa ii cante "La Multi Ani", a fost o surpriza extraordinara. In rest am fost doar noi doi. Il iubesc din ce in ce mai mult si mi-e dor de el in timp ce sunt la servici!

Ai mei parinti sunt atat de scumpi...in ultimul timp de cate ori vorbim cu ei ne spun ca ne pupa si ne iubesc pe "amantrei" :-) adica pe mine, pe iubi meu si pe bebe. Tata si-ar dori 2 nepoti deodata, adica gemeni :D Nu cred ca e cazul, de fapt....inca nu se stie!

Inca putin si au trecut deja 7 saptamani de sarcina, in continuare mi se pare ireal. Ma simt bine, nu am probleme de nici un fel, doar ca parca ma ingras vazand cu ochii desi mananc mai putin decat inainte! Afara e f. cald, asa ca poate ar fi momentul unei cure de legume, fructe si lactate. Sunt sanatoase si ii fac bine si lui bebe. Primul eco cred ca il fac in saptamana a 14-a, si asa nu se vede mai nimic pana atunci. Oare va fi baietel sau fetita?