Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

13 iunie 2008

HAI ROMANIA!!!

Nu sunt o iubitoare a fotbalului, dar de cand cu Euro 2008 ma uit la aproape toate meciurile daca sunt acasa!
Astazi este o zi speciala, joaca iubita mea tara! Sper sa ii batem pe italieni!

M-am laudat atat de mult ca nu am probleme cu sarcina, ca ma simt bine etc. Dar de luni s-a schimbat situatia radical. Mi-e greata continuu, mi-e scarba de tot si toate, nimic din ce mananc nu pot sa spun ca imi cade bine....sanii ma dor, am inceput sa ma trezesc noaptea sa merg la toaleta....ce sa zic. Nasol. Si pe langa toate astea, ma apasa o oboseala crunta mai tot timpul. Nu imi ajung orele de somn, indiferent cat de mult dorm!

Am inceput de vreo saptamana sa ma dau cu crema pe sani si pe "burtica" (care e cam mare, dar nu din cauza sarcinii :P), ultimul lucru pe care mi-l doresc e sa ma aleg cu vergeturi. Ar fi un cosmar, deoarece vergeturile NU SE POT TRATA nici cu laser, cu nimic!

Cam atat pt. azi, nu mai am timp sa scriu pt.ca sunt la servici si am destul de mult de lucru.