Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

18 iunie 2008

Cat ma mai plang?

Ma simt ingrozitor...mai ales dimineata. Nu pot manca nimic, nu pot nici macar sa beau apa!
De dormit nu dorm bine deloc, ba mi-e cald, ba mi-e frig, ba mi-e sete, ba trebuie sa merg la toaleta...Azi-noapte am plecat din pat de langa iubi meu si m-am culcat pe canapeaua extensibila din birou, dar nici acolo nu am putut sa adorm pana nu am dat jos ceasul de pe perete. Ma innebunea ticaitul! Nu stiu cand am devenit atat de sensibila... In total am dormit vreo 5 ore.
Astazi am venit la servici la ora 7 si cred ca trebuie sa stau cel putin pana la 20. Am f. mult de lucru...
In week-end, mai exact sambata, primim musafiri. Sora iubitului meu impreuna cu fiul ei in varsta de 12 ani vin in vizita la noi si stau cam o luna. O sa doarma ei pe canapeaua extensibila din birou, asa ca daca nu pot dormi in pat n-am decat sa ma culc pe canapeaua din sufragerie! :-)
Of, abia astept sa treaca lunile astea "critice" si sa ma simt si eu mai bine! Sunt si f. irascibila si nervoasa, nu stiu cat e de normal, dar nimic nu imi convine si nu am chef de nimic.

Abia astept sa imi intalnesc parintii, bunica, verisoara C. si pe toti cei dragi! Nu mai e mult acum, inca vreo 6 saptamani.