Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

04 noiembrie 2008

Neplacut

Nu imi place deloc atmosfera din ultima vreme de la serviciu. In timpul concediului de asta-vara am aflat ca iubitul nostru sef si-a dat demisia pt. a lucra la alta firma si ca vom avea un alt sef, mai exact sefA. Am stiut de la inceput ca nu o sa imi fie mai bine. Nu am avut tangente prea multe cu ea, dar o cunosteam din firma si pot spune clar ca nu mi-a fost simpatica niciodata.
Problema e ca in ultimul timp intrece masura. Se comporta anormal, nu se poate vorbi cu ea. Mi se intoarce stomacul numai cand o vad. Si nu din cauza respectului pe care i-l port (pt. ca e inexistent), ci din cauza nervilor pa care mi-i provoaca. Nu e deloc profesionista. Acum, dintr-o data, s-a gasit ea sa ne schimbe programul, sa schimbe o gramada de lucruri care pana acum au functionat fara probleme.
Eu intotdeauna am fost "trup si suflet" pt. sarcinile mele de serviciu, mi-am dat interesul sa fac multe lucruri si sa le fac cat se poate de bine. Dar din moment ce nu ma simt apreciata (din contra!), de ce sa continui asa? Numar zilele de lucru ce mi-au mai ramas pana la concediul de maternitate, nu as mai vrea sa lucrez NICI O ZI. Din pacate mai am ceva de asteptat pana la 1 ianuarie... :-(
Ma simt ca o "bomba cu ceas", sunt nervoasa si nemultumita mai tot timpul. Nu am nici un chef sa lucrez. Minutele sunt ore, iar orele sunt zile, nu imi doresc deloc sa fiu aici.
Mi-e f. dor de fostul meu sef, in fiecare zi imi pare rau ca a plecat de aici...