Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

24 ianuarie 2009

Au trecut 40 de saptamani


Astazi se implinesc exact 40 de saptamani de sarcina. Oare cand vine copilasul nostru? Sunt atat de nerabdatoare, numai la asta ma gandesc! Oare va semana cu mine sau cu sotiorul meu? Cum e acel sentiment de a tine in brate o fiinta pe care ai purtat-o in pantec timp de 9 luni?
Ma simt greoaie, ma doare spatele, ma dor muschii abdominali, am pulsul extrem de mare (de cele mai multe ori peste 110 batai/minut) dorm rau, am vise ciudate etc. Dar toate acestea sunt cat se poate de normale mai ales acum, la sfarsitul sarcinii, asa ca nu ma plang nici un pic.
Am facut si "bilantul" kilogramelor acumulate din luna mai (de cand am ramas insarcinata) si pana acum. In total 7 kg in plus. Mi se pare perfect. Copilul, placenta, lichidul amniotic, uterul marit in volum si cantitatea crescuta de sange cantaresc mai mult de 7 kg, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa ma intorc de la spital mai usoara de cum am fost inainte :-) Si nu imi displace deloc ideea asta!
Toate rudele, toti prietenii si cunoscutii ma intreaba mereu cum ma simt si cand am de gand sa nasc. De parca eu pot programa acest lucru in vreun fel...De parca eu nu mi-as dori sa nasc mai repede...Mai ales de 2 saptamani incoace, de cand sarcina e "la termen" si toate organele copilasului sunt perfect dezvoltate...Dar asta e, nu am decat sa continui sa astept!