Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

08 ianuarie 2009

Inca o vizita medicala

Ultima data am fost la control in data de 22 decembrie si chiar am sperat din tot sufletul sa mai ajung si astazi sa ma intalnesc cu moasa mea, in sensul ca nu imi doream sa nasc mai repede de 9 ianuarie.
Totul e ok cu baiatul nostru, ii bate inimioara de 150 de ori/minut, burtica mi-a mai crescut 2 cm, analizele de sange sunt bune...
Urmatoarea programare o am in data de 16 ianuarie.

Intre timp am decis si cum doresc sa nasc, si anume natural si fara nici un fel de anestezie. De durere nu se moare si doar nu o sa am parte de zeci de nasteri pe parcursul vietii. Nu imi doresc complicatii si efecte secundare de la tot felul de injectii sau perfuzii. Vreau sa fiu constienta si "in putere" pe intreg parcursul travaliului si nasterii.