Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

21 martie 2009

Adevarul "gol-golut"


Bineinteles ca fiecare mama isi lauda puiutul, mi se pare cat se poate de normal. Ceea ce voi scrie eu aici pe blog, insa, va fi "adevarul si numai adevarul" in legatura cu evolutia si comportamentul baiatului meu, caruia ii este de fapt dedicat acest blog.

Caesar este primul meu copil si poate spre deosebire de alte femei care au mai intrat in contact cu copii mici sau care poate au avut frati mai mici, eu pot sa declar cu mana pe inima ca nu am avut nici un pic de experienta cu copiii mici, cu atat mai putin cu nou-nascutii.
Asa ca, pentru mine, faptul ca Caesar si-a tinut capsorul ridicat dupa numai o zi de viata, nu a fost nimic iesit din comun. Mama, insa, a ramas foarte surprinsa si mi-a spus ca de obicei bebelusii isi ridica capsorul dupa cel putin 2 luni de viata. Acelasi lucru l-am aflat ulterior si de la moasa care l-a consultat pe baiat si care, privindul-l mirata a spus "Ce baiat puternic avem aici!"
- deja de la numai o luna, Caesar, intins pe burtica, se ridica si se sprijia in brate si isi tine capsorul ridicat.
- adora muzica. in special rock-ul "metalic" si melodiile lente. Zambeste cand ii cant si parca incearca si el sa cante cu mine.
- se joaca cu jucariile din baby-sitter (vezi poza postata azi), tigrul este preferatul lui.
- ii recunoaste vocea lui Mica (Mica e mama mea, prescurtarea vine de la "mamica") cand vorbim cu ea pe Skype. Sta linistit si o asculta atent.
- acum cateva zile a inceput sa gangureasca, iar zambetul se tranforma intr-un ras mai silentios
- dimineata cand vede ca ma indrept inspre patutul lui sa il iau in brate, imi zambeste
- ne urmareste cu privirea prin camera (asta deja de la o luna), intoarce capul la sunet

Cu siguranta ca sunt mult mai multe lucruri pe care le face si nu le-am amintit aici...
Cel mai mult imi doresc sa ii dea Dumnezeu sanatate si noroc in viata! De restul ma ocup eu :-)