Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

24 decembrie 2009

Bucatele de Craciun

Am cam terminat si eu cu pregatirea "bucatelor" pt. Craciun.
Cu ajutorul mamei mele, constand in retete si sfaturi prin telefon, am reusit sa prepar urmatoarele feluri de mancare pt. Ajunul Craciunului:

1. supa de pui cu taitei de casa
2. cartofi púre
3. friptura de porc cu usturoi la ceaun
4. sarmale
5. salata de boef
6. chec cu cacao si migdale
7. tort de ciocolata

Cred ca ajunge, sau?
O sa ii avem la noi pe sora mamei mele impreuna cu sotul ei, sper sa le fac o surpriza placuta asteptandu-i cu asa masa imbelsugata :-)
A gustat si Caesar din chec si tare mult i-a placut, dar nu i-am dat decat sa guste putin. Maine vine Mos Craciun pt. prima data! Sa vedem ce ii va aduce!
Merg sa fac o baie fierbinte, apoi sa ma usuc pe par si sa imi fac manichiura...poate ma culc pe la 5-5:30...

Doresc tuturor celor care citesc aceste randuri un CRACIUN FERICIT si cald alaturi de cei dragi!