Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

03 decembrie 2009

Primul dintisor

Nu am ajuns sa scriu acest lucru deoarece ne aflam inca in Romania cand s-a intamplat.
De prin 15 octombrie a inceput Caesar sa se trezeasca noaptea si sa muste din jucariile pe care le avea in patut. I-am spus atunci lui Gyury ca lui Caesar ii vor iesi dintisorii.
In 22 octombrie a fost ziua mea de nastere, iar in 23 dimineata, in timp ce eu eram la coafeza, m-a sunat Gyury sa imi spuna ca lui Caesar i-a iesit primul dintisor!
Acum e pe cale sa ii iasa cel de-al doilea, iar din 30 noiembrie am inceput sa ne spalam pe dinti :-)
Prima data nu i-a prea convenit cand a simtit gustul pastei de dinti (Colgate Smiles 0-6 ani), dar de astazi a inceput sa ii placa aceasta rutina, ceea ce ma bucura mult. E f. important spalatul pe dinti si o dantura sanatoasa!



Inca un lucru important (pt. mine, cel putin) este ca am decis sa ma tund. Tot in Romania s-a intamplat, mai exact in 20 octombrie. De la 101 cm, cat avea parul meu, l-am scurtat pana la 65 cm.



Fara nici o urma de regret! Motivul pt. care am facut-o a fost ca de fiecare data ma asezam pe par, trebuia sa il tin mai mult prins, impletit, se incurca f. usor, imi lua mult timp sa il usuc etc. Ultima data m-am tuns asa "radical" in 1993, asa ca era si timpul sa o fac :-) Motivul pt. care nu mi-am mai taiat din par (decat din varfuri) de atunci era ca am plans vreo 2 saptamani ultima data cand m-am tuns. O spun din experienta: cand iti lasi parul atat de lung, te obisnuiesti cu el asa, face intr-un fel parte din tine si nu te lasa sufletul sa il tai. In toti acesti ani, din 1993 incoace, imi era greu sa imi tai si din varfuri, atat de rau imi parea. Cand m-am hotarat sa ma tund, cel mai frica imi era ca o sa regret. Dar nici vorba! Parca imi simteam si capul mai usor :P