Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

29 ianuarie 2010

Ce vreme...

Afara ninge neintrerupt, s-a adunat f. multa zapada, iar gradele minus nu o lasa sa se topeasca. Totul e de un alb imaculat, cred ca o sa fac niste poze si pe afara si o sa le postez pe blog.
In casa, in schimb, e atat de cald cum nu a fost in nici o iarna pana acum. Avem in jur de 26 de grade constant, in toate camerele. Daca sta vreun geam deschis sau usa de la balcon, poate scade temperatura pana pe la 22 de grade.
Mie, una, imi convine. Eu nu suport frigul. Pana si caldurile insuportabile din Romania, vara, imi plac.
Cu alte cuvinte, suntem intr-o "caldura continua" de cand am ajuns in Romania, in iunie anul trecut si pana in prezent. In Romania a fost caldura soarelui, aici e a caloriferelor :-)
De multe ori abia asteptam sa iesim afara, sa simtim macar putin frigul, sa ne "improspatam". Cea mai groasa haina pe care o am pe sub jacheta de iarna este un tricou cu maneca scurta. Daca mi-as lua de ex. un pullover cred ca as innebuni de cald, desi sunt temperaturi scazute.

Pe Caesar l-a tuns Gyury duminica seara, adica in 24 ianuarie. Noi i-am lasat putin parul sa creasca numai pt. taierea motului. Ni se pare cu mult mai frumos si mai ingrijit cu parul scurt.