Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

26 ianuarie 2010

LA MULTI ANI, CAESAR!!! TE IUBESC NESPUS DE MULT!

Astazi este ziua ta, puiutul meu scump! Astazi implinesti si tu un anisor! Ce baiat mare esti! Si ce frumos! Si ce destept! Si ce cuminte! Si ce.......nici nu am cuvinte sa te descriu....esti PERFECT! Te iubesc cum nu am crezut ca pot iubi pe cineva vreodata, esti rostul vietii mele, imi luminezi fiecare clipa, ma faci fericita prin tot ceea ce esti! Seara, dupa ce te pun in patut, mi se face dor de tine, privirea ta imi insenineaza viata, zambetul tau ma ridica in al noualea cer...

Ma rog la Dumnezeu sa iti dea sanatate, noroc, sa fii fericit, iubit, apreciat, respectat, sa ai parte numai de lucruri bune si frumoase, sa reusesti tot ce iti propui in viata!
Poate, peste ani, vei citi si tu randurile acestea. Sper din tot sufletul ca am reusit sa descriu macar putin ce simt pentru tine si cat de mult de iubesc!

LA MULTI ANI, soarele meu!



Sambata, in 23 ianuarie, ti-am sarbatorit ziua de nastere. Semi ti-a taiat motul, deoarece Viorela, nasa ta, nu a putut sa vina la noi. Tortul a fost cu personaje din Cartea Junglei, desene animate care tie iti plac foarte mult. Cred ca stii toate melodiile pe de rost deja, doar ca nu poti inca sa le canti :-)
Am incercat sa iti prindem motul cu o panglicuta albastra frumoasa, dar pt. ca nu s-a putut, parul tau fiind totusi destul de scurt (l-am lasat sa creasca de la botez, din septembrie), am cautat un elastic si ti-am prins motul cu el. Nu a mai contat ca a fost roz :-) Obiectele pe care le-ai ales inainte de taierea motului au fost urmatoarele: 1. cheile de la masina 2. oglinda 3. foarfeca. Nu stiu exact ce inseamna, dar ma voi "documenta" eu :-)
Ai stat toata seara cu noi la masa, ai mancat impreuna cu noi si oua umplute, si friptura, si tort, ne-ai analizat pe fiecare in parte si te-ai simtit bine alaturi de noi.
Dupa ce ti-am cantat LA MULTI ANI si ai suflat in lumanare impreuna cu mine ti s-a facut tare somnic de atata agitatie si te-am dus la culcare.

Am incercat sa aranjez cat de cat, sa iti placa si tie, puiul meu scump, si am reusit! In dimineata zilei de sambata, cand ai vazut atatea baloane in bucatarie, ai inceput sa zambesti si sa ma privesti cu multa bucurie in ochisori. Nici un alt gest nu putea fi mai de pret! Sunt fericita cand stiu ca te pot face pe tine fericit.

Iata si poze de sambata, am facut un filmulet mai lung decat de obicei, doar e o ocazie speciala! Iar "coloana sonora" e din Cartea Junglei, bineinteles. :-)