Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

13 ianuarie 2010

Una dintre noile noastre ocupatii :-)

Incercam sa il determinam pe Caesar sa faca pe olita. Nu e deloc usor :-)
Sa speram ca o sa reusim sa il invatam la ce e buna olita cat mai curand!
In rest...nu am noutati. Afara e foarte frig, de vreo 3 saptamani sunt intre -15 si -25 de grade, este imposibil sa il scot pe puiut in frigul asta. Poate alti parinti ar face-o, dar eu nu vreau sa risc sa se imbolnaveasca. Dupa caldurile din Romania si caldura de minim 25 de grade din apartament, sa il scot in gerul asta poate avea consecinte neplacute.
Asa ca incercam sa ne umplem timpul jucandu-ne in cele 3 camere pe care le avem.
Dintisorii de sus i se vad tot mai tare in gingie, cred ca nu mai dureaza mai mult de 2-3 zile (cel mult) pana ii iese dintele din stanga sus.
Of...sunt innebunita de dragul lui! Pur si simplu ma topesc cand il vad! Si cand imi mai si zambeste...sunt hipnotizata :-)
Ma bucur mult ca nu lucrez si am posibilitatea de a-i fi alaturi puiutului meu in orice clipa. Toata ziua ma invartesc dupa el, dar imi face placere!