Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

17 aprilie 2008

Detalii

Mi-am dat seama ca sportul si miscarea, in general, ajuta la arderea grasimilor si la scaderea in greutate. Acesta era un adevar pe care eu incercam tot timpul sa ignor. Eu gandeam in felul urmator: daca mananc putin, slabesc. Nu trebuie neaparat sa ma misc. Da, asa e. Slabesti de la mancare putina, dar care sunt consecintele? Lipsa de energie, de tonus, stare de moleseala...Stiti si voi cum e sa te infometezi.
Cea mai mare problema era ca nu aveam timp sa merg la o sala de fitness, asa ca trebuia sa gasesc alta solutie. Din fericire am reusit. Ma antrenez acasa, in fata televizorului. Mi-am facut rost de 4 programe diferite de Pilates si aerobic. Le voi aranja in ordinea dificultatii (1-cel mai greu)

1. Minsitry of Sound - The Ultimate Dance Workout 75 minute
2. P90x Home Workout 80 minute
3. Winsor Pilates Maximum Fat Burning 50 minute
4. Winsor Pilates Body Sculpting 20 minute

10 aprilie - 3
11 aprilie - 3
12, 13, 14 aprilie - pauza
15 aprilie - 1
16 aprilie - 1

Dupa cum am scris si mai sus, 1 e foarte greu. Sau cel putin asa mi se pare mie si eu nu prea am conditie fizica. Sincer, asa o febra musculara cum am acum....nu tin minte de cand nu am avut! In timpul antrenamentului transpir pana si pe brate, pe coapse si pe burta, atat de "puternic" e! Dar si senzatia de "dupa"....nu se compara cu nimic! Eu, una, desi sunt terminata de oboseala, ma simt plina de energie, bine-dispusa, multumita cu mine insami, mandra de mine!
In concluzie: joi, 10 aprilie, m-am cantarit si aveam 94 kg. Urmatoarea cantarire a fost luni, 14 aprilie, cand mi-a aratat cantarul 93,2.

Tin sa accentuez faptul ca ma voi cantari doar o singura data pe saptamana, si anume luni dimineata. Tot atunci ma voi si masura.
Poate va intrebati ce am mancat in perioada asta. Raspunsul e: de toate, dar cu mult mai putin. Si nu mai "rontaiesc" intre mese.
Dimineata: de obicei 2 felii de paine prajita cu margarina si cu sunca sau
250 ml de lapte cu fulgi de porumb
Este foarte important sa mancam cate putin din fiecare. Si fibre, si carbohidrati. Eu aleg sa am un mic dejun mai "consistent" care sa ma "tina" pana seara cand mananc cina.
Pranz: mere si apa
o cafea cu lapte
Seara: mancare gatita (o ciorba, un gratar, spaghetti)
Dupa cina beau o capsula de Xenical. La 30-45 de minute dupa cina incep antrenamentul. Dupa antrenament beau multa apa, ma odihnesc putin, fac o baie si mai stau la TV sau la comp. Abia dupa vreo 4 ore de la cina merg la culcare.

Nu ma simt inca in masura sa dau sfaturi, nici nu stiu daca acest "program" ma va ajuta sa slabesc, stiu doar ca ma simt din ce in ce mai bine. Rezultatele le vom vedea putin mai tarziu.

STIU si sunt SIGURA de data aceasta voi reusi! Nu accept nici o alta varianta!