Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

02 decembrie 2008

De Ziua Nationala a Romaniei...

...am mancat mamaliga cu carnati si smantana :-)
Si tot ieri am observat pentru prima data o schimbare majora a sanilor mei, care se pare ca se pregatesc pentru hranirea copilasului! Nu voi uita niciodata ca s-a intamplat de 1 Decembrie!
Astazi e o vreme atat de urata, e intunecat, ploua, adica e frig, umed si gri. Singurul lucru pe care l-as face ar fi sa stau in pat sa ma odihnesc. Nu mai am nici un chef de servici, mai ales ca e mult de lucru. Astazi de ex. am curs de la 16-21. O sa ajung acasa inspre ora zece si o sa am timp sa mananc si sa fac un dus, deoarece maine trebuie sa incep devreme.
Asta e, nu am decat sa ma consolez cu gandul ca mai am o luna. Problemele cele mai mari cu care ma confrunt sunt cumplitele dureri de spate si starea asta continua de oboseala. As mai putea adauga si arsurile, care sunt din ce in ce mai frecvente in ultimul timp. In rest ma simt bine...cred.
Mamica mea draga si frumoasa va veni in vizita la noi peste 2 saptamani si 2 zile, mai exact in 18 decembrie. Vom petrece sarbatorile impreuna iar apoi va fi langa mine in timpul nasterii si dupa ce va veni pe lume micutul Magnus. Sper sa poata sa stea la noi cel putin pana in februarie. Ma bucur nespus de mult ca vom fi impreuna! Mi-ar fi placut sa fie si tata cu noi, dar din pacate nu are posibilitatea sa fie plecat atat de mult timp. O sa imi lipseasca f. mult...Si nu numai mie, ci si mamei si sotiorului meu.
Cam atat pt. azi, incerc sa lucrez acum, in ciuda galagiei infernale provocate de masinile de gaurit (se renoveaza la noi...cam de 2 luni incoace)