Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

08 decembrie 2008

Totul e cat se poate de bine cu Magnus

Am fost astazi la moasa, la un control "de rutina" care se face in timpul sarcinii.
Deoarece nu au mai ramas multe saptamani, aceste controale se fac din 2 in 2 saptamani.
Se pare ca baiatul meu a crescut 2 cm de la ultima vizita iar inimioara ii bate de 150 de ori/minut. Pozitia in care sta e buna, s-a pregatit deja pentru "momentul cel mare" :-) dar mai are timp sa faca tumbe si sa se pozitioneze cu capul in sus, pt. ca deocamdata mai are loc sa o faca. Peste vreo 2-3 saptamani o sa ii fie mai greu, deoarece o sa fie mai maricel.
Tensiunea mi-e ok (105/55), glicemia si sideremia la fel (54 respectiv 118).

M-am cam ingrasat in ultima perioada, dar....ce pot sa spun....ar fi si cazul. Destul mi-a stagnat greutatea la acelasi nivel si chiar trebuia sa ma ingras putin, desi nu imi convine. Dar acesta e mersul normal al lucrurilor si nu am de gand sa ma impotrivesc. Cel mai important e ca baiatul meu scump sa fie sanatos. Apoi destept. Apoi frumos. Apoi cuminte. :-)
Aseara a avut Magnus un dialog f. special cu sotiorul meu, au comunicat cam 15 minute prin miscari. Si mai stiu ca ii place muzica. Am o melodie mai lenta pe care i-o pun sa o asculte in fiecare seara inainte de culcare.

Pana acum, in saptamana 33, m-am ingrasat in total 5,5 kg. Nu mi se pare grav. Mama s-a ingrasat aproape 40 kg cand a fost insarcinata cu mine. Si a reusit sa dea jos in jur de 30 kg in mai putin de 5 luni. Am inteles ca la nastere "scapi" de aproximativ 10 kg iar alaptatul arde multe calorii. Am planuri mari in legatura cu kilogramele. Vreau sa dau jos cel putin 20 pana la vara, in luna iunie. CEL PUTIN. Si sunt f. hotarata sa reusesc. Acum nu ma abtin de la nimic, mananc tot ce am pofta si exact cand am pofta tocmai din cauza ca sunt insarcinata. Dar asta se va schimba radical peste cateva luni.