Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

29 decembrie 2008

Ce am mai facut

A sosit si iubita mea mamica, a venit la noi inainte de Craciun. E o scumpa si o dulce, cea mai frumoasa si mai buna mamica din lume! A venit special sa ma ajute acum pe "ultima suta de metri" si vrea neaparat sa fie langa mine in sala de nasteri. Imi ofera o siguranta de nedescris, sunt atat de linistita ca e aici!
Craciunul l-am petrecut linistit, in familie, am vorbit si cu tata pe net (el a ramas acasa cu bunica mea), ne-am odihnit si am mancat. A facut mama o mancare...DELICIOASA, ca de obicei, nimeni nu face mancare atat de buna ca si ea!

Mai lucrez astazi si maine, iar de miercuri sunt libera. Mi se pare incredibil... (nu faptul ca nu voi mai lucra perioada, ci MOTIVUL pt. care nu o voi mai face!)
Incerc sa ma pregatesc psihic pt. ce va urma, sa imi spun ca va fi totul bine cu baietelul nostru, ca nasterea va decurge normal, fara complicatii sau dureri mari etc. Mi-am facut si bagajul pt. spital, totul e pregatit. Sunt foarte curioasa cand se va hotara copilasul nostru sa vina pe lume! De acum, acest lucru se poate intampla oricand.
Oare e adevarat ca baietii obisnuiesc sa intarzie?