Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

03 aprilie 2009

Din ce in ce mai bine

Mi-am comandat un nou telefon mobil, un Nokia E66, cred ca imi vine luni. Ce ziceti, e frumos? Va fi primul meu mobil Nokia. Sunt curioasa daca imi va placea, avand in vedere ca in ultimii ani am avut numai Sony Ericsson.

Si acum sa trecem la lucruri importante: de ceva timp incoace a inceput Caesar sa doarma din ce in ce mai mult noaptea, fara sa se trezeasca si sa ceara lapte.
Daca in prima luna il alaptam din 3 in 3 ore, iata ca de vreo 2 saptamani i s-a facut foame numai o singura data pe noapte. Asta insemna ca in jurul orei 22 terminam cu baita si alaptatul, iar pana pe la ora 3-4 dimineata nu mai cerea de mancare.
Azi-noapte, insa, a fost cu totul altfel. L-am culcat pe Caesar in jurul orei 22 si a dormit NEINTRERUPT pana dimineata la ora 6!!! Asta inseamna 8 ore de somn fara "pauza de masa". Tocmai am vorbit cu moasa despre asta si a spus ca sunt o mamica fericita :-) La ora 6 l-am alaptat si acum doarme din nou ca un ingeras, asa ca merg si eu sa mai trag un pui de somn.
In legatura cu "moasa" de care scriu din cand in cand:
in timpul sarcinii am avut o singura moasa, Maria, de la policlinica din zona care mi-a urmarit sarcina pe tot parcursul ei. La nastere s-au ocupat de mine moase care lucreaza la spital. Iar acum avem din nou o singura moasa pt. Caesar, se numeste Annika. Ea il masoara si il cantareste de fiecare data, tot pe ea o sun daca e ceva etc. Moasele sunt foarte bine pregatite din punct de vedere profesional si se poate spune ca inlocuiesc medicii aici. La medic nu ajungi decat daca e ceva grav, altfel se ocupa ele de tot.
Cam atat pt. azi...merg sa dorm :-)