Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

12 aprilie 2009

Pregatiri de Paste






Buna dimineata!
Cred ca se vede la ce ora scriu eu pe blog....e 3:45 dimineata, acum am terminat treaba si vreau si eu sa merg sa dorm.
Deoarece sotiorul meu e catolic, noi sarbatorim si Pastele acesta. Am aranjat putin prin casa cu iepurasi si puisori, am vopsit oua, am cumparat si miel pt. friptura, iar acum 15 minute am terminat de copt, umplut si ornat un tort mare de ciocolata. Sunt tabarata.

Mama scumpa, daca citesti, vreau sa iti spun inca o data ca esti fenomenala! Te admir! Nu o sa fiu niciodata la fel de priceputa ca si tine! Prajitura pe care tu o faci in maxim o ora, mi-a luat mie 4 ore!!! Sper sa fie buna, ca parca nici pofta sa o gust nu am dupa atata munca!
-PAUZA- Revin

Am fost sa ii dau laptic puiutului si s-a facut intre timp 4:30. Oare mai apuc sa dorm azi??? As mai fi scris, dar mi-e tare somn, mi se inchid ochii. Am plecat la culcare.
Dar pana nu plec, ca tot e duminica Floriilor,
LA MULTI ANI tuturor florilor! In special pentru tine, Vioti! Te pup dulce!