Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

23 aprilie 2009

Nu-mi place deloc...

...ca m-am ingrasat in ultimul timp.
Pai da...cine mai e ca mine...la 3 zile dupa nastere am avut cu 2 kg mai putin decat inainte de a ramane insarcinata, iar acum am EXACT cat am avut in aprilie anul trecut.
Exact pe dos. Toate mamicile spun ca in timpul alaptarii se slabeste foarte usor, netinand nici un regim. Eu ma ingras! Nu se poate asa ceva!
Problema e ca acum nu este momentul pt. o cura de slabire, deoarece alaptez si s-ar putea sa nu mai am destul lapte. Asa ca m-am apucat de astazi din nou de "Pump it up", este vorba de un program de aerobic de 75 de minute care pur si simplu iti scoate sufletul :-) Am facut 35 de minute dupa-masa, iar acum seara inca vreo 10 minute. Scopul meu e sa fac tot setul de 75 minute fara pauza, ar fi super. Dar nu e deloc usor!