Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

07 aprilie 2009

Eveniment important!

Copilasul nostru a inceput demult sa zambeasca, dar pana acum doar "in soapta".
Astazi insa a fost prima data cand a ras IN HOHOTE! Sotiorul meu si cu mine radeam in rand cu el :-) Distractia a durat cam 20 de secunde si din pacate nu am ajuns sa scot camera de filmat si sa imortalizez momentul.
Am vrut neaparat sa scriu acest lucru pe blog, ca sa nu uit niciodata ziua in care s-a intamplat.

Ieri mi-am primit si mobilul mult-asteptat si sunt extrem de multumita de el. Arata cu mult mai bine decat in fotografii si de functionalitate...sa nu mai vorbim. Nu degeaba se spune ca telefoanele Nokia sunt bune.

In sfarsit a venit si primavara, soarele se arata zilnic in ultimul timp. Simt ca am mai multa energie, ma simt mai plina de viata. Nu este foarte cald (cam 12 grade ziua), dar e tare placut. La soare sunt insa peste 20 de grade, asa ca petrecem mai mult timp pe balcon impreuna cu Caesar.