Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

02 noiembrie 2009

Am inceput serviciul

Astazi e prima zi de servici dupa 10 luni de concediu de maternitate. Chiar acum sunt in pauza "de masa" si m-am gandit sa scriu putin pe blog.
Simt o durere nemarginita in suflet, sunt tare trista si mi-e f. greu sa fiu aici la birou fara puiutul meu si fara Gyury. La Caesar ma gandesc in fiecare secunda, il vad in fata mea tot timpul. Imi vine sa plang ca nu pot fii langa el mereu, sa ii urmaresc fiecare miscare, fiecare gest nou, fiecare expresie a fetei, fiecare zambet...trebuie sa fii parinte ca sa intelegi asta! Din pacate statul suedez nu tine cont de faptul ca o mama ar trebui sa fie alaturi de copilasul ei neintrerupt cel putin 2 ani de la nastere. Nu...aici e concediul de maternitate in total 12 luni din care doar 10 luni sunt platite cu 80% din salar. In cele 2 luni care raman se da o suma simbolica din care nici chiria nu ti-o poti plati. Asta e...
La servici e bine, pentru inceput, chiar mi-a fost dor de tot ce e aici. Intre timp stam in alt birou, dar am un loc f. bun, nu ma pot plange de nimic, am primit computer nou, display nou...E ciudat sa ma aflu aici dupa o pauza atat de lunga, dar ma voi obisnui. Luni si marti lucrez pana seara la 7, iar in rest pana dupa-masa la 4.
Mi-e doooooor de Caesar!!! :-(