Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

01 noiembrie 2009

Botezul si nunta in cateva imagini

Pregatirile pt. botez si nunta au fost un mare stres. Alergatura in sute de locuri, planificari pana in cel mai mic detaliu, nopti nedormite de griji si emotii, "redactari" de liste de invitati, impartit de invitatii etc.
Rochia de mireasa mi-am comandat-o de la o casa de moda din Franta cu vreo 2 luni inainte de nunta; le-am dat masurile si mi-au facut-o exact cum trebuia. Lui Gyury in schimb i-a fost destul de greu sa isi gaseasca costum pe masura, avand in vedere ca e f. inalt (1,98 m) si aproape toate sacourile ii erau scurte la maneci. Mai era si problema croiului....nu stiu de ce costumele cu maneci lungi sunt automat si mari in jurul burtii? Oare cei care le croiesc se gandesc ca toti barbatii inalti sunt si grasi?!? Cred ca saracul Gyury a incercat vreo 30 de costume, cel putin. Dar pana la urma si-a gasit unul croit parca pe el. Costumasul lui Caesar a fost cumparat de nasica lui, Viorela, si a constat in: pantaloni albi, camasa alba de satin, vesta argintie si lavaliera argintie. A fost ca un print puiutul nostru.
Ceremoniile religioase erau planificate la ora 15, iar eu la ora 14:45 inca eram neimbracata, in fata oglinzii, imi aranja coafeza parul. L-am sunat pe preot ca sa il anunt ca vom intarzia putin (sa nu cumva sa creada ca nu mai venim). Am ajuns intr-un final si la biserica, in jurul orei 15:25. A inceput mai intai botezul. Caesar a fost incredibil de cuminte, nu a plans deloc, s-a jucat cu crucea si Sfanta Scriptura. In timpul cununiei a stat si el putin in biserica dupa care l-a luat nasica lui si l-a dus afara. I-a adormit in brate. Petrecerea de la restaurant a inceput la ora 17, tortul l-am scos pe la 00:30, iar cheful a tinut pana dimineata la 2. A fost frumos, dar din pacate nu am ajuns sa ma bucur de toate. Am fost stresata pana in ultima clipa. Sa arate sala bine, sa le placa invitatilor asezarea la mese, sa nu planga Caesar, sa se simta bine invitatii, sa fie mancarea buna, sa fie tortul bun etc. etc. Am avut si formatie live, cu muzica usoara (nici unul din familia noastra nu e adeptul muzicii populare), DJ, fotograf, cameraman...
Am si cantat, i-am dedicat puiutului meu melodia "Soarele meu" de Mandinga, apoi am cantat si cu nasul de botez (care e f. talentat la muzica).

Iata si imaginile: