Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

05 noiembrie 2009

O zi mai...altfel

Nu sunt tocmai bucuroasa si cred ca nici Gyury. Aseara am vandut frumosul nostru Mitsubishi Pajero Sport. Nu mai avea rost sa il pastram, pt. ca noi nu prea tinem masinile mult timp si daca nu l-am fi vandut acum, am fi pierdut bani deoarece preturile sunt in scadere la masini, odata cu trecerea anilor. Nu stiu exact cat de afectat e Gyury, dar eu am si plans cand l-am vazut pe noul propietar urcandu-se la volan si plecand cu masina. Imi va ramane in suflet, poate m-am atasat prea mult de ea. Oricum, ne-a dus de 2 ori in Romania in conditii f. bune. Era si mare, si frumoasa, si f. comoda. Te simteai in ea ca un "rege" pe sosea datorita inaltimii de la sol.

Ce sa mai zic...nu am decat sa ma obisnuiesc cu ideea ca acum avem numai o masina, Mitsu mic (model Galant) si suntem in "cautari". Ne dorim un minibuss Mitsubishi, ca sa avem mai mult loc de bagaje si sa fie bun la drum lung. Inainte de a incheia vreau sa adaug urmatorul lucru: ieri a nins pt. prima data iarna asta, afara este alb "pe alocuri". Asteptand bussul in statia din fata firmei la care lucrez am tremurat de frig, batea si vantul si de-a dreptul m-am enervat din cauza frigului. Niciodata nu mi-au placut temperaturile joase. Iar zapada o agreez NUMAI pt. faptul ca da un aspect mai vesel, lumineaza strazile si imprejurimile. Concluzia? Sunt putin trista...