Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

26 noiembrie 2009

Caesar la 10 luni

Astazi a implinit puiutul nostru 10 luni. Peste numai 2 luni are deja un anisor!
E tot mai "mobil", adica nu sta locului nici un minut, vrea sa vada tot, sa pipaie tot, se ambitioneaza sa se ridice in picioare, ii plac snururile, sticlele goale de plastic, ii place sa deschida usile de la bufetul din bucatarie sau sa se joace cu toate sertarele din casa, abia asteapta sa ajunga la flori ca sa le rupa etc. Cu alte cuvinte, trebuie sa fim cu ochii pe el tot timpul. Ii place cel mai mult exact ce nu e bine :-)
Astazi am constientizat un lucru extraordinar.
De cand a venit Caesar pe lume f. multe persoane m-au intrebat "Cum e sa fii mama?", "Cum e sa ai copil?". Nu exista cuvinte care pot exprima cum e, dar raspunsurile mele sunau cam asa "e incredibil de frumos", "E minunat", "Nu se poate descrie" etc. In schimb astazi, privindu-mi puiutul, am realizat ce inseamna sa fii parinte, desi nici in acest fel nu se poate reda fiecare traire. Cand ai un copil, FIECARE ZI E O SARBATOARE! Asa simt eu. Iar in aceste clipe imi curg pe obraji lacrimi de fericire...

Bineinteles ca astazi i-am facut si cateva poze baiatului, nu se putea altfel, am sa postez si un scurt filmulet in care sta linistit si se joaca pe jos, in bucatarie.

Imi reprosez faptul ca din luna mai nu l-am mai cantarit la moasa. In schimb l-am cantarit acasa (nu cu aceeasi precizie) si am vazut fara masuratori ca e "bine", adica nici slab, nici gras, destul de lung etc.
Motivul pt. care nu am mers cu el nici acum la moasa (desi suntem in Suedia deja de o luna) este ca sunt f. multi gripati si unde intalnim mai des oameni bolnavi? La policlinica! Asa ca preferam sa mai asteptam cu controalele pana ce mai dispar din virusi, viroze etc.
Astazi, in schimb, l-am masurat noi si are 79 cm! O sa il si cantaresc cat mai curand ca sa vedem cum sta si cu kg. Am citit pe un site despre copii ca baietii la un an ar trebui sa aiba intre 75,5-78,8 cm. Asa ca stam bine la capitolul acesta.

Iata acum si imaginile: