Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

16 septembrie 2008

Echografie saptamana 21+3

Buna tuturor!
Am fost astazi la singurul echo care se face in Suedia pe perioada sarcinii si suntem linistiti ca e in continuare totul bine cu bebele. Moasa care m-a consultat a zis si ea ca se vede ca e baietel :-)
Aproape ca nu mai sunt dubii, deja 3 persoane diferite au spus acelasi lucru.
Bebe a crescut, are picioare lungi si frumos formate, tine degetelul in gura, face cu mana...e si cuminte, nu prea se zbate...Abia astept sa il vad si sa il tin in brate!
M-a prins o raceala de toata frumusetea, imi suflu nasul din 5 in 5 minute si ma doare gatul de abia inghit. Culmea e ca am racit si eu si iubi meu in acelasi timp. Cred ca ni se trage de la diferenta brusca de temperatura dintre Romania si Suedia. Cand am plecat din RO, erau 32 de grade si am ajuns aici la 15! Primele zile au fost groaznice, am tremurat de frig continuu! Iar dupa ce am crezut ca ne-am obisnuit, ne-a prins raceala.
Acum sunt la serviciu si probabil ca voi sta aici pana pe la 8 deseara daca am venit asa tarziu.
Burtica parca imi creste tot mai mult, nu prea ma mai simt bine in pantalonii mei obisnuiti cand stau pe scaun; ma cam strang. O sa imi cumpar curand niste haine pt. viitoare mamici.