Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

09 septembrie 2008

I'm back!

Iata ca m-am intors dintr-un concediu de 7 saptamani si as avea f. multe de povestit!Dar ca sa nu mai trebuiasca sa imi "aleg" cuvintele si sa ma feresc sa dezvalui realitatea, tin sa precizez urmatoarele:
Localitatea mea de origine nu este Timisoara, ci Lugoj, jud. Timis. De mai bine de 5 ani m-am mutat insa in Suedia, iar in urma cu un an si jumatate s-a mutat aici si iubitul meu. Locuim impreuna intr-un apartament cu 3 camere dintr-un cartier cu multe spatii verzi si aer curat, in apropierea padurii. Dorul de parinti, de casa si de Romania ma chinuie de f. multe ori, dar incerc sa merg mai departe cu gandul ca vom fi in Romania macar in timpul concediului. Aici viata e f. diferita....si nu voi sti niciodata daca ne merge mai bine aici decat ne-ar fi mers in Romania daca nu am fi plecat.
Asadar, acum ma aflu, ca de obicei in timpul saptamanii la aceasta ora, la biroul meu de la etajul 6, asteptand cu nerabdare sa soseasca ora la care pot pleca acasa. Asa e dupa o pauza lunga....greu te acomodezi cu orele de munca....Vizita in Romania din vara aceasta a fost plina de peripetii si "evenimente" palpitante. Pot sa spun ca am trait intens fiecare zi :-) In Romania iti simti inima batand si sangele curgand prin vine! Nu stii niciodata ce te asteapta, cu cel fel de oameni ai de a face, trebuie sa stii sa fii diplomat dar in acelasi timp sa ai o doza mare de indrazneala, pt. ca altfel poti fi usor inlaturat. In ciuda tuturor intamplarilor mai putin fericite din vara aceasta, ma bucur de urmatorul lucru: suntem cu totii sanatosi (parintii, cei dragi noua si noi...3!) si asta conteaza cel mai mult.
In timpul sederii in Romania am profitat de ocazie si am mers la mai multe echografii, pentru ca aici sunt f. scumpe si nu se fac decat la 200 de km de orasul in care locuim noi. Intentionat am fost la 2 medici diferiti in vederea aflarii sexului copilului si.....GHICI!!! Se pare ca o sa avem un BAIETEL! Suntem f. bucurosi, de fapt nici nu conta sexul, am vrut sa il aflam ca sa stim cum sa ne pregatim :-)
Sarcina decurge normal, fara probleme, dupa cum se vede si aici pe blog sunt aproape in saptamana 21, dar burtica nu prea se vede nici acum. Daca nu spun ca sunt insarcinata, nu isi da nimeni seama, pt. ca nu se observa. Am stat de vorba cu mai multe fete care au deja copii si care mi-au marturisit ca aveau o burta in luna a 5-a....mare de tot. Ei, eu nu, desi baietelul e sanatos si se incadreaza in standardele de marime si greutate. Am si aici la servici o colega in saptamana 22 si are burtica f. mare. Ma bucur ca inca nu m-am ingrasat deloc, cu toate ca nu m-am abtinut de la macare. Mananc tot ce imi place cand imi place.
NEWS NEWS NEWS !!!
In data de 08.08.2008 iubitul meu si cu mine am devenit SOT-SOTIE, dupa 8 ani de relatie! Nu am facut decat casatoria civila dupa care am dat o masa la restaurant (cu 3 feluri de mancare si 2 feluri de desert), am fost in jur de 25 de persoane in total (doar familia si prietenii apropiati). Anul viitor ne-am gandit sa facem nunta si botezul, tot in timpul concediului in Romania. Nu s-a schimbat nimic, inafara de faptul ca purtam verigheta si avem alt status civil. Acum are bebele parinti casatoriti :-)
Cam atat pt. azi, revin cat de curand posibil!