Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

29 septembrie 2008

Nu ma simt prea bine...

De cateva zile am o durere insuportabila de spate...Ma doare cand stau pe scaun, cand stau intinsa, cand merg...TOT TIMPUL! Sper sa imi treaca, pt. ca imi creeaza un disconfort continuu.
La servici merge bine, am mai putin de lucru decat inainte de concediu, asa ca pot sa imi termin treaba la timp.
Am fost astazi putin prin oras si mi-am cumparat 2 perechi de pantaloni pt. gravide: o pereche negri, care se potrivesc si la tinuta business si o pereche de blugi albastri pt. toata ziua.
Zilele astea vom achizitiona si un scaun de masina pt. bebe, ca sa avem in ce sa il transportam cand mergem cu masina, ca doar nu putem sa il tinem numai in brate. Oricum, ne va folosi si pt. drumul de Romania.
Cam atat pt. azi...Mai stau la servici 2 ore, iar de la 8 spal haine.