Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

27 septembrie 2008

Mi-e greu

Mi-e greu sa ma mai prefac ca sunt cea puternica, mi-e greu sa spun de fiecare data ca totul va fi bine, mi-e greu sa mai joc acest rol de optimista incurabila...Sunt cat se poate de constienta de situatia in care ne aflam si din pacate nu pot sa fac nimic ca sa o schimb...Sunt trista...
Acum 2 zile am "impartit" link-ul blogului meu catorva persoane din cercul meu de cunostinte, iar astazi m-am razgandit. De ce am inceput eu sa scriu un blog de fapt??? Ca sa imi astern gandurile si sentimentele pe o pagina web, sa am un fel de jurnal on-line, nicidecum pentru ca cei ce ma cunosc sa citeasca despre viata mea. Acest blog este locsorul meu "ascuns" de ochii lumii, unde vreau sa ma pot manifesta asa cum sunt, fara sa imi pese de parerea nimanui.
Mai bine ma opresc din scris acum...