25 septembrie 2008

Rutina

Am intrat intr-o perioada mai "putin fericita" in ultimele zile...Rutina asta ma omoara, in fiecare zi fac aproape acelasi lucru. Servici si acasa. Din pacate, daca pot spune asa, am program flexibil si pot sa lucrez exact cum doresc. As prefera sa incep de la 7 si sa termin pe la 4, dar nu pot nicicum! Seara staaaau in fata televizorului sau a computerului uitand de mine pana se face tarziu, iar dimineata nu ma pot trezi. Asta face ca ora mea de intoarcere acasa sa fie seara pe la 7. Cand ajung nu mai am chef de nimic, ma simt obosita, in ultima vreme mi se umfla si picioarele....si cad ca o placinta pe canapea.
"Terapia" care functioneaza cel mai bine cand ma simt asa se numeste SHOPPING. Indiferent ce cumpar, ma simt bine cheltuind bani. Am stabilit cu iubi meu ca mergem in week-end sa cumparam patut, lenjerie pt. patut si paturica pt. bebe. Nici nu stim inca sigur cum vom aranja mobila dupa ce se va naste baiatul, poate trebuie sa facem unele mutari.
Nu am decat sa astept sa treaca ziua de azi si orele de maine de la servici ca sa vina week-end-ul. E cea mai inalta "aspiratie" a mea momentan :-)
Bye bye!